Praktinė knyga skirta animacijos kūrimui. Knygoje išdėstyti pagrindiniai kūrybos etapai, analizuojama autorinė animacija ir technologijos, jų taikymo subtilybės. Ši edukacinė knyga ras savo skaitytoją ir platesnėje visuomenėje: nuo paauglių, olankančių neformalaus ugdymo animacijos mokyklėlės ir būrelius, iki studijuojančių šiuolaikines medijas ir profesionalių animatorių.
„Geras animatorius - toks pat menininkas: jis vienu metu ir skulptorius, ir grafikas, ir tapytojas, ir režisierius. Jis magiškai sugeba suteikti gyvybę savo idėjoms ir kuriamai plastikai.“ - Ilja Bereznickas
Šioje knygoje autorius analizuoja ir pristato gausybę aktualių temų, kurios naudingos kiekvienam esamam ar būsimam animacijos kūrėjui. Tačiau knyga yra įdomi ir kiekvienam animacijos gerbėjui, norinčiam susipažinti su tuo, kokiu būdu animacijos išvysta dienos šviesą. Atgaivinimo magija, kadruotė, animacinių filmų kūrimo technologijos, judesys animacijoje, garsas, montavimas - tai tik keletas temų, kurios nagrinėjamos šioje knygoje.
Ši knyga archeologiniu aspektu nagrinėja bendrą kultūrinį viduramžių ir naujųjų laikų Europos miestų koklinių krosnių reiškinį Klaipėdoje, lėmusį technologiškai pažangesnes būsto šildymo permainas, keitusį privačią erdvę ir atliepusį kultūrines, politines, ideologines XIV–XVIII a. aktualijas
Šis vadovėlis – tai mokomoji priemonė, skiriama besimokantiems kompiuterinės animacijos Adobe FLASH programa, kuri plačiai naudojama kuriant animacijas, tinklapius ir reklamas