Prekės ženklas yra žymuo, kuriuo siekiama pasiskelbti pasauliui, tapti žinomu, išsiskirti iš kitų. Dažniausiai prekės ženklu indentifikuojamas priklausymas verslui, prekės gamintojas, paslaugos teikėjas ar tiesiog pranešimo siuntėjas.Tačiau prekių ženklai turi kur kas daugiau funkcijų nei tik identifikuoti ar atskirti gamintojus ir prekes. Dažniausiai pats prekės ženklas turi tam tikrą vertę, kuri padidina įmonės paslaugos ar prekės svarbą.
Šio leidinio tikslas – apžvelgti prekių ženklų kilmę ir prigimtį, prasmės perdavimo būdus, ženklų klasifikavimo galimybes, pateikti lietuviškų prekių ženklų istorinę ir kokybinę raidą.
Ši knyga archeologiniu aspektu nagrinėja bendrą kultūrinį viduramžių ir naujųjų laikų Europos miestų koklinių krosnių reiškinį Klaipėdoje, lėmusį technologiškai pažangesnes būsto šildymo permainas, keitusį privačią erdvę ir atliepusį kultūrines, politines, ideologines XIV–XVIII a. aktualijas
Knygoje aptariamos taikomosios dailės kompozicijos meninės priemonės, aiškinami architektūros ir dailės sąveikos, stiliaus ir madų klausimai bei simboliai