Monografija supažindina su iki šiol menkai pažinta istorinės Lietuvos meninio palikimo dalimi. Remiantis išlikusiais darbais, ikonografine ir archyvine medžiaga bandoma rekonstruoti meninių audinių kelią į Lietuvą, jų funkcijas to meto kultūroje, aptariamos tų darbų ikonografinės ypatybės. Pateikiamas išsamus žinomų gobelenų katalogas.
Archyvinėmis fotografijomis ir dailininko darbais gausiai iliustruotoje knygoje pirmąsyk išsamiai nušviečiamas anksti mirusio ir šiandieniniam žiūrovui mažai žinomo dailininko gyvenimo ir kūrybos kelias
Monografijoje pateikiama nuosekli Lietuvos fotografijos raidos sovietmečiu istorinio modelio versija, kurioje sovietizavimas akcentuojamas kaip esminis, labiausiai stilistinės raiškos sanklodą nulemiantis, taip pat fotografijos sklaidą ir vaizdo „pranešimų“ rezonansą visuomenėje kontroliuojantis veiksnys