„Šis leidinys - tai atkurtas 1984- m. Kaune vykusios Respublikinės taikomosios grafikos parodos katalogas. Medžiagą jam buvo surinkęs vienas iš tos parodos organizatorių - dailininkas, grafinio dizaino kūrėjas Kęstutis Gvalda (1925-2011). Jo atminimui atkurtasis katalogas ir skiriamas.
Kataloge pristatoma 100 lietuvių autorių, XX a. 7-9 dešimtmečiais dirbusių taikomosios grafikos ir reklamos srityse, - nuo Kauno meno mokyklos absolventų, prof. Felikso Daukanto studentų iki šiandienos dizaino kūrėjų. Leidinyje per 300 iliustracijų, grafinio dizaino pavyzdžių: 1964-1986 m. sukurti plakatai, prekių ženklai, pakuotės, plokštelių vokai, šriftai, etiketės, taip pat firminiai blankai, atvirukai, kvietimai, garbės raštai, pašto ženklai ir kiti grafinio dizaino pavyzdžiai." - Sudarytoja Karolina Jakaitė
„Rekonstruoti istoriją, įgyvendinti neribotam laikui atidėtus projektus yra be galo sudėtingas, detektyvo vertas procesas. Kauno paveikslų galerijoje 1984 m. surengta paroda buvo ir įdomi, ir reikšminga, ir gausiai lankoma. Svarbi ji pirmiausia dėl to, kad buvo pakviesti beveik visi Lietuvos grafinio dizaino (tuomet - taikomosios grafikos) kūrėjai ir kad grafinis dizainas pagaliau reikšmingai pristatytas kaip menas, o jo kūrėjai kaip menininkai.
Ši rekonstrukcija iš nemažos laiko perspektyvos padeda įvertinti labai kūrybišką, aukšto profesionalumo dizaino meną, o jis daugiausia orientavosi į vakarietiškas tendencijas, tikriausiai todėl taip dažnai buvo atmetamas Maskvos funkcionierių ir taip šiuolaikiškai atrodo šiandien." - Daina Kamarauskienė
Sudarytoja: dr. Karolina Jakaitė
Specialioji redaktorė: dr. Gintautė Žemaitytė
Recenzentės: dr. Jolita Liškevičienė, dr. Ieva Pleikienė
Dizaineris: Marius Žalneravičius
Lietuvių kalbos redaktorė: Audra Kairienė
Santraukos vertėja į anglų kalbą: Laima Bezginaitė
Fotodokumentavimas ir skaitmeninimas: Karolis Milaševičius, Goda Šuminaitė
Knygoje aptariama dizaino – kūrybos ir mokymo – metodika...
Šiuo leidiniu siekiama į T. Baginsko kūrybą pažvelgti ir plačiau, ir giliau, profesorių pristatant kaip dviejų Lietuvos epochų dizaino, sociokultūrinių procesų liudininką ir dalyvį.