Prekės ženklas yra žymuo, kuriuo siekiama pasiskelbti pasauliui, tapti žinomu, išsiskirti iš kitų. Dažniausiai prekės ženklu indentifikuojamas priklausymas verslui, prekės gamintojas, paslaugos teikėjas ar tiesiog pranešimo siuntėjas.Tačiau prekių ženklai turi kur kas daugiau funkcijų nei tik identifikuoti ar atskirti gamintojus ir prekes. Dažniausiai pats prekės ženklas turi tam tikrą vertę, kuri padidina įmonės paslaugos ar prekės svarbą.
Šio leidinio tikslas – apžvelgti prekių ženklų kilmę ir prigimtį, prasmės perdavimo būdus, ženklų klasifikavimo galimybes, pateikti lietuviškų prekių ženklų istorinę ir kokybinę raidą.
Tai pirmoji lietuviškam porcelianui skirta knyga. Joje apžvelgta porceliano istoriją Vakarų Europoje, Lietuvoje ir Rusijoje, daug įdomių, intriguojančių faktų apie porceliano išradėjus, garsiausius meistrus, išskirtinius dirbinius ir vertingas porceliano kolekcijas.
Vilniaus dailės akademijos profesorė Virginija Idzelytė knygoje aptaria kostiumo raidą nuo senovės Egipto iki XX a. vidurio