Prekės ženklas yra žymuo, kuriuo siekiama pasiskelbti pasauliui, tapti žinomu, išsiskirti iš kitų. Dažniausiai prekės ženklu indentifikuojamas priklausymas verslui, prekės gamintojas, paslaugos teikėjas ar tiesiog pranešimo siuntėjas.Tačiau prekių ženklai turi kur kas daugiau funkcijų nei tik identifikuoti ar atskirti gamintojus ir prekes. Dažniausiai pats prekės ženklas turi tam tikrą vertę, kuri padidina įmonės paslaugos ar prekės svarbą.
Šio leidinio tikslas – apžvelgti prekių ženklų kilmę ir prigimtį, prasmės perdavimo būdus, ženklų klasifikavimo galimybes, pateikti lietuviškų prekių ženklų istorinę ir kokybinę raidą.
Mapping Vilnius is the first book in a series promoting Critical Urbanism as a way of analyzing the changing relationships between citizens, the state and the international context in shaping urban spaces in Central- and Eastern Europe.
Skelbiami 2013 m. vykusios tarptautinės mokslinės konferencijos „Pasaulietiniai interjerai: idėja, dekoras, dizainas“ pagrindu parengti straipsniai, aprėpiantys platų chronologinį ir probleminį pasaulietinių interjerų analizės lauką