Praktinė knyga skirta animacijos kūrimui. Knygoje išdėstyti pagrindiniai kūrybos etapai, analizuojama autorinė animacija ir technologijos, jų taikymo subtilybės. Ši edukacinė knyga ras savo skaitytoją ir platesnėje visuomenėje: nuo paauglių, olankančių neformalaus ugdymo animacijos mokyklėlės ir būrelius, iki studijuojančių šiuolaikines medijas ir profesionalių animatorių.
„Geras animatorius - toks pat menininkas: jis vienu metu ir skulptorius, ir grafikas, ir tapytojas, ir režisierius. Jis magiškai sugeba suteikti gyvybę savo idėjoms ir kuriamai plastikai.“ - Ilja Bereznickas
Šioje knygoje autorius analizuoja ir pristato gausybę aktualių temų, kurios naudingos kiekvienam esamam ar būsimam animacijos kūrėjui. Tačiau knyga yra įdomi ir kiekvienam animacijos gerbėjui, norinčiam susipažinti su tuo, kokiu būdu animacijos išvysta dienos šviesą. Atgaivinimo magija, kadruotė, animacinių filmų kūrimo technologijos, judesys animacijoje, garsas, montavimas - tai tik keletas temų, kurios nagrinėjamos šioje knygoje.
Šis vadovėlis – tai mokomoji priemonė, skiriama besimokantiems kompiuterinės animacijos Adobe FLASH programa, kuri plačiai naudojama kuriant animacijas, tinklapius ir reklamas
1961 m. Vilniaus dailės akademijoje buvo įkurta Dizaino katedra, tuo metu pavadinta Pramonės gaminių meninio konstravimo katedra. Minint šią datą, šis numeris skiriamas dizainui, aprėpiant lietuviškus ir tarptautinius kontekstus. Jame publikuojami tekstai yra įvairių žanrų: nuo interjero, daiktų, grafinio dizaino tyrinėjimų iki dizaino choreografijos.