Vilniaus dailės akademijos leidyklai 2018 m. išleidus knygą „Abdonas Korzonas – pirmasis Vilniaus vaizdų fotografas“, mūsų žinios apie fotografą pasipildė naujais faktais, atsirado anksčiau nežinotų jo darytų vietovių ir portretinių nuotraukų. Visų pirma, sužinojome apie Abdono Korzono 1862 m. kelionę į Berlyną, Paryžių ir Londoną, liudijančią, kad jis siekė neatsilikti nuo fotografijos pažangos. Fotografo palikimą papildė nuotraukos, rastos Paryžiaus nacionalinėje bibliotekoje, Rusijos valstybiniame istorijos muziejuje, Mazovijos muziejuje Plocke. Pavyko identifikuoti kelis anksčiau neatpažintus asmenis (Leoną Januševskį, kunigą Anuprą Jasevičių) ir patikslinti Eustachijaus Kozelos ir Vilhelmo Grabovskio biografijas. Taip pat paaiškėjo, kad žmogus, kurį laikėme Artūru Milošu, iš tikrųjų yra Zigmantas Mineika.
Visi papildymai ir pataisymai jau įtraukti į 2022 m. Varšuvos leidyklos DiG išleistą knygą lenkų kalba. Jausdami pareigą, kad tą informaciją gautų ir lietuvių skaitytojai, parengėme šį sąsiuvinuką, kurį galima nemokamai atsisiųsti, išsispausdinti ir įsidėti į turimą knygą kaip nedidelį priedą.
Monografijoje „Camera obscura. Lietuvos fotografijos istorija“ pirmą kartą išsamiai pristatoma Lietuvos fotografijos raida 1839–1945 m.
Monografijoje pateikiama nuosekli Lietuvos fotografijos raidos sovietmečiu istorinio modelio versija, kurioje sovietizavimas akcentuojamas kaip esminis, labiausiai stilistinės raiškos sanklodą nulemiantis, taip pat fotografijos sklaidą ir vaizdo „pranešimų“ rezonansą visuomenėje kontroliuojantis veiksnys