Monika Saukaitė
PRATARMĖ / 7
FOREWORD / 8
VAIZDAS IR ŽODIS
IMAGE AND WORD
Erika Grigoravičienė
VAIZDINIS POSŪKIS DAILĖTYROJE / 11
Pictorial Turn in Art Criticism (Summary) / 19
Andrius Grigorjevas
VAIZDO IR ŽODŽIO DIALOGAS ERDVĖJE: ALGIO SKAČKAUSKO TAPYBOS PARODA 2010 / 21
Dialogue of Image and Text in Space: The Art Exhibition of Painter Algis Skačkauskas 2010 (Summary) / 32
Monika Saukaitė
VAIZDO NARATYVUMAS / 33
Visual Narrativity (Summary) / 45
FORMOS IR IDĖJOS
FORMS AND IDEAS
Tojana Račiūnaitė
ŠEŠĖLIAI IR DEBESYS: ANAPUSYBĖS VAIZDAVIMO RIBOS / 49
Shadows and Clouds: The Boundaries of Depicting Otherwordliness (Summary) / 64
Vojtěch Lahoda
KUPKA AND ČIURLIONIS / 65
Kupka ir Čiurlionis (Santrauka) / 75
Milda Žvirblytė
PAVEIKSLO PLOKŠTUMOS SAMPRATA VINCO KISARAUSKO KŪRYBOJE / 77
The Concept of Picture Plane in Vincas Kisarauskas’ Art (Summary) / 91
Diana Raudonienė
ATVAIZDO NEVIZUALUMO KLAUSIMU: TAKTILINIS ATVAIZDAS / 93
On Nonvisuality of an Image: Tactile Image (Summary) / 107
Almantas Bružas
NUO VIZUALUMO PRIE IDEOLOGIJOS. TRYS PRIEŽASTYS, DĖL KURIŲ
DEKONSTRUKTYVIZMO ARCHITEKTŪRA NEGALĖTŲ BŪTI POSTMODERNIZMO ARCHITEKTŪROS TĘSINIU / 109
From Visuals to Ideology. Three Reasons why Deconstructivist Architecture could not be an Extension of Postmodern Architecture (Summary) / 120
VIETOS IR ERDVĖS
SITES AND SPACES
Aušra Trakšelytė
ĮVIETINTO ŠIUOLAIKINIO MENO TEORIJA IR KRITIKA / 123
Theoric Discourse of Site-Specific Art (Summary) / 134
Renata Šukaitytė
MARCO AUGÉ IR GILLES’IO DELEUZE’O ERDVĖS DISKURSO ATSPINDŽIAI
ŠARŪNO BARTO KINEMATOGRAFIJOJE / 135
Marc Auge’s and Gilles Deleuze’s Space Discourse and Šarūnas Bartas’ Cinematography (Summary) / 151
Julija Fomina
ŠIUOLAIKINIS MENAS IR JO PUBLIKA: SOROSO ŠIUOLAIKINIO MENO CENTRO
METINĖS PARODOS / 153
Contemporary Art and Its Audience: the Annual Exhibitions of the Soros Centre for Contemporary Art (Summary) / 166
Karilė Nefaitė
ERDVĖS ESTETIKOS TYRIMAS. PREKYBOS CENTRŲ ATVEJIS / 169
Research of the Aesthetics of Space. A Case Study of Shopping Centres (Summary) / 185
PRAEITIES (RE)KONSTRUKCIJOS
(RE)CONSTRUCTING THE PAST
Lina Kaminskaitė-Jančorienė
ISTORIKAI IR FILMAI: ISTORIOGRAFIJOS RAIDA IR PRIEIGŲ KAITA / 189
Historians and Films: Development of Historiography and the Shift of Approaches (Summary) / 202
Lukas Brašiškis
RASTOS MEDŽIAGOS KINO IMPLIKACIJOS PRAEITIES PASAKOJIMŲ VERTINIMUI.
SERGEJAUS LOZNICOS FILMO PASIRODYMAS ATVEJIS / 203
Implications of Found Footage Cinema to the Re-Evaluation of Historical Narrative. A Case-Study of Revue,
a Film by Sergei Loznitsa (Summary) / 214
Juozapas Blažiūnas
Vilniaus miesto bažnyčių ir vienuolynų paveikslų tvarkyba nuo XVI a. antros pusės iki XVIII a. pabaigos / 215
The Management of Paintings in the Churches and Monasteries of Vilnius Town from the Second Half
of the 16th c. until the End of the Second Half of the 18th c. (Summary) / 233
POKALBIS
Discusion
Jolita Liškevičienė, Ramutė Rachlevičiūtė, Tojana Račiūnaitė, Arūnas Sverdiolas
PAVEIKSLO PATYRIMAS: TARP „JAUSTI“ IR „SUPRASTI“/ 235
Experiencing Painting: Between “Feel” and “Understand” (Summary) / 246