Pasaulyje žymaus lietuvių fotomenininko, keliautojo ir poeto Pauliaus Normanto fotografijų albume pristatomi reikšmingiausi, unikaliausi Tailando, Mianmaro, Laoso ir Kambodžos architektūros ir meno šedevrai, viliantis, jog tai suteiks galimybę skaitytojui artimiau pajusti nepakartojamą šių šalių dvasią. Fotografijų autorius savo kameros objektyvą pirmiausia nukreipia į šventyklų miestus Angkorą, Luang Prabangą, Baganą, į senąsias Tailando sostines: Ajuthają, Sukhotai, Čiang Mai, Bankoke fotografuoja Vat Pho, Karaliaus rūmus, Mianmare – Mandalajų, neaplenkia svarbiausių Rangūno šventyklų – Švedagono ir Sule Pajos.
Kolektyvinėje monografijoje „Postsovietinis Lietuvos teatras: istorija, tapatybė, atmintis“ siekiama suformuluoti visuminę Lietuvos teatro raidos po 1990 metų koncepciją, išryškinti estetinės, visuomeninės, politinės teatro ir jo formų kaitos tendencijas istorinių slinkčių, tapatybės konstravimo bei globalizacijos iššūkių kontelkstuose.
Albume pateikiamos Mažeikių muziejaus nuotraukos, taip pat, publikuojamos fotografijos iš Merkelio Račkausko gimnazijos, asmeninių Mariaus Jankausko, Antano Žulpos kolekcijų ir Motuzų šeimos archyvo. Nuotraukos atsispindi kokie Mažeikiai buvo iki nepriklausomybės ir kuo jie tapo artėjant naujoms okupacijoms.