Monografijoje nuobodulys pasitelkiamas kaip estetinė kategorija, padedanti paaiškinti XX a. antrosios pusės meno tendenciją vaizduoti paprasčiausius daiktus, vengti prasmės ar apskritai nutilti. Nuobodulio estetika parodoma kaip paradoksas, kai estetinė patirtis kuriama iš kasdienybės banalumo, nuo kurio menas paprastai padeda pabėgti. Visos nuobodulio estetikos strategijos – kalbėjimas apie nuobodulį, monotoniška raiška, banalių objektų ir kasdieniškų erdvių vaizdavimas, atsitiktinumas ir laiko lėtinimas – randamos ir analizuojamos devintojo dešimtmečio Lietuvos fotografijoje, taip išryškinant jos reikšmių turtingumą ir ryšius su pasaulio kontekstu.
It was the first recorded appearance of the name of Lithuania in the Quedlinburg Annals in 1009 that bestowed meaning upon the subsequent 1000 years of Lithuanian history. In 2009 Lithuania solemnly celebrated the millennium of this event
Žymaus lietuvių kaligrafo parengtas vadovėlis, kuriame, pasirėmus ilgamete patirtimi, siekiama daugiau vaizdu negu tekstu perteikti kaligrafijos ir šrifto mokymo eigą