Žymiausias XX a. antrosios pusės Vilniaus architektūros fotografas Mečislovas Sakalauskas visuomenei pristato dar vieną albumą, kurį pats vadina ataskaita Vilniui, padėka už tai, kad miestas jį priėmė, leido pasijusti savam, pamilti senamiesčio gatves, suprasti jo architektūrą. Albumą sudaro paties autoriaus pasirinkti gotikos, baroko bei klasicizmo ansambliai, keliolika įspūdingiausių istorizmo laikotarpio pastatų ir paskutiniųjų dviejų dešimtmečių paminklai.
Tai yra M. Sakalausko kartos Vilnius, į kurį keletą dešimtmečių žvelgiama vieno žmogaus akimis. Todėl autorius neapsiriboja kuriuo nors savo aktyviosios veiklos periodu, o meniškai dokumentinę miesto architektūros fiksaciją pratęsia iki to laiko, kol rankos išlaikė fotoaparatą. Iš daugelio apie Vilnių pasakojančių knygų M. Sakalausko fotografijų albumas išsiskiria vaizdų istoriškumu, nesumeluotu žvilgsniu, todėl jis turėtų ilgiems laikams išlikti kaip ikonografinis šaltinis miesto architektūros ir gyvensenos tyrėjams, restauratoriams ir visiems besidomintiems.
Knyga „Turistai kaip mes. Kritinis turizmas ir šiuolaikinis menas“ atveria naują diskusijų lauką ten, kur susikerta šiuolaikinis menas ir kritinis turizmas
Antrajame katalogo tome, kaip ir pirmajame, abėcėlės tvarka yra aprašytos dabartinėje Lietuvos teritorijoje išlikusios sinagogos, užfiksuota jų būklė, pateikta išsami ikonografija, liudijantį pastato istoriją