Prekės ženklas yra žymuo, kuriuo siekiama pasiskelbti pasauliui, tapti žinomu, išsiskirti iš kitų. Dažniausiai prekės ženklu indentifikuojamas priklausymas verslui, prekės gamintojas, paslaugos teikėjas ar tiesiog pranešimo siuntėjas.Tačiau prekių ženklai turi kur kas daugiau funkcijų nei tik identifikuoti ar atskirti gamintojus ir prekes. Dažniausiai pats prekės ženklas turi tam tikrą vertę, kuri padidina įmonės paslaugos ar prekės svarbą.
Šio leidinio tikslas – apžvelgti prekių ženklų kilmę ir prigimtį, prasmės perdavimo būdus, ženklų klasifikavimo galimybes, pateikti lietuviškų prekių ženklų istorinę ir kokybinę raidą.
Antrajame katalogo tome, kaip ir pirmajame, abėcėlės tvarka yra aprašytos dabartinėje Lietuvos teritorijoje išlikusios sinagogos, užfiksuota jų būklė, pateikta išsami ikonografija, liudijantį pastato istoriją
Ši knyga – Lietuvos dailės istorikų draugijos leidinys, skirtas žinomai Lietuvos dailės tyrinėtojai Marijai Matušakaitei, švenčiančiai 85-ąjį gimtadienį, pagerbti