Monografijoje pateikiami istoriniai duomenys apie Telšių vyskupijos varpus (XV–XXI a.), aptariami žymiausi liejikai, nustatomi jų gaminiai, atskleidžiamas varpų paplitimas, skambinimo instrumentais būdai ir tradicijos. Remiantis archyviniais šaltiniais, analizuojami vyskupijos varpų praradimai per 1831 m. sukilimą ir du pasaulinius karus, tiriama politinių pokyčių įtaka šių instrumentų gamybai ir paplitimui. Knygos kataloginėje dalyje pateikiami duomenys apie 538 Telšių vyskupijos bažnyčiose esančius varpus. Prieduose publikuojami prarastų ir paminklinių varpų sąrašai, pridedama ir įvairių meistrų pagamintų instrumentų paplitimo vyskupijoje lentelė.
Leidinyje pateikiama per 150 nuotraukų, kurios puikiai atspindi to meto bajorų madų tendencijas, aplinką, gyvenimo būdą, fotografavimo stilių
Knygoje pristatomas avangardinio meno grupės „Post Ars“ trisdešimties metų veiklos laikotarpis: parodos, akcijos, hepeningai, performansai, instaliacijos, žemės meno projektai, leidiniai ir individuali keturių menininkų – Alekso Andriuškevičiaus, Lietuvos nacionalinės kultūros ir meno premijos laureato Roberto Antinio, Česlovo Lukensko ir Gintaro Zinkevičiaus – kūryba. Knygai tekstus rašė grupės menininkai, taip pat Erika Grigoravičienė, Giedrius Gulbinas, Daiva Citvarienė, Linara Dovydaitytė, Rūta Lukenskienė, Agnė Narušytė, Miglė Survilaitė, Kęstutis Šapoka.