„Šioje knygoje vyrauja amžinos, laikui nepavaldžios būties prasmės ir kūrybingos asmenybės egzistencijos temos, kurių neblėstantį aktualumą lemia nuolatinės priešingų kategorijų – gėrio ir blogio, tiesos ir melo, grožio ir bjaurasties, šlovės ir užmaršties, drąsos ir nevilties, atgimimo ir saulėlydžio ir pan. – metamorfozės. Rekomenduočiau ją skaityti visiems ir ne vieną kartą, nes joje tiesiog per daug visko vienam kartui. Ją galima nagrinėti detalėmis, galima gilintis į kurią nors vieną siužetinę liniją ar į keletą vienu metu, galima aptarinėti ištisus vakarus namuose ar gamtoje prie klajūno laužo, geriant arbatą. Įdėmesnis skaitytojas čia suras daug įvairių poteksčių, subtilių estetinių užuominų, nutylėjimų, egzistencinių pamąstymų apie amžinas žmogaus būties ir kūrybinės saviraiškos problemas.“ - prof. habil. dr. Antanas Andrijauskas
Knygoje pristatomas avangardinio meno grupės „Post Ars“ trisdešimties metų veiklos laikotarpis: parodos, akcijos, hepeningai, performansai, instaliacijos, žemės meno projektai, leidiniai ir individuali keturių menininkų – Alekso Andriuškevičiaus, Lietuvos nacionalinės kultūros ir meno premijos laureato Roberto Antinio, Česlovo Lukensko ir Gintaro Zinkevičiaus – kūryba. Knygai tekstus rašė grupės menininkai, taip pat Erika Grigoravičienė, Giedrius Gulbinas, Daiva Citvarienė, Linara Dovydaitytė, Rūta Lukenskienė, Agnė Narušytė, Miglė Survilaitė, Kęstutis Šapoka.
„Diseris“ – menininko Dariaus Žiūros autobiografinė proza, kurioje per asmeninį pasakojimą išskleidžiama dokumentiška tikrovė: gyvenimas devyniasdešimtinių Vilniaus skvotuose, darbas Paryžiaus gatvėse, jo, kaip menininko, virsmai, tuometinio meno lauko atmosfera.