Monografijoje pateikiami istoriniai duomenys apie Telšių vyskupijos varpus (XV–XXI a.), aptariami žymiausi liejikai, nustatomi jų gaminiai, atskleidžiamas varpų paplitimas, skambinimo instrumentais būdai ir tradicijos. Remiantis archyviniais šaltiniais, analizuojami vyskupijos varpų praradimai per 1831 m. sukilimą ir du pasaulinius karus, tiriama politinių pokyčių įtaka šių instrumentų gamybai ir paplitimui. Knygos kataloginėje dalyje pateikiami duomenys apie 538 Telšių vyskupijos bažnyčiose esančius varpus. Prieduose publikuojami prarastų ir paminklinių varpų sąrašai, pridedama ir įvairių meistrų pagamintų instrumentų paplitimo vyskupijoje lentelė.
Trijų tomų veikalo „Plungės dekanato sakralinė architektūra ir dailė“ pirmoji knyga
Monografijoje pateikiama nuosekli Lietuvos fotografijos raidos sovietmečiu istorinio modelio versija, kurioje sovietizavimas akcentuojamas kaip esminis, labiausiai stilistinės raiškos sanklodą nulemiantis, taip pat fotografijos sklaidą ir vaizdo „pranešimų“ rezonansą visuomenėje kontroliuojantis veiksnys