Monografijoje „Camera obscura. Lietuvos fotografijos istorija“ pirmą kartą išsamiai pristatoma Lietuvos fotografijos raida 1839–1945 m. Autorės tikisi, kad čia publikuojami šaltiniai ir faktai, lyginimas su tarptautinės fotografinės kultūros kontekstu, įvardytos skirtingų politinių laikotarpių tendencijos ir fotografų kūrybos interpretacijos palengvins daugelio mokslininkų ir pedagogų darbą ieškant informacijos apie fotografijos raišką ir sklaidą Lietuvoje. Knyga ne tik pateikia apibendrintas išvadas, bet ir iškelia naujų klausimų, į kuriuos atsakymų galės ieškoti kiti tyrinėtojai, jau turėdami mokslinį pagrindą.
Knygos leidimą rėmė: LIETUVOS MOKSLO TARYBA
Leidinį internetu galite įsigyti šiuose internetiniuose knygynuose:
www.patogupirkti.lt
www.knyguklubas.lt
www.knygos.lt
humanitas.lt
Ferdynando Ruszczyco (1870–1936) meninę veiklą Vilniuje geriausiai apibūdina jo paties žodžiai, pasakyti 1919-aisiais, įkuriant Vilniaus mylėtojų draugiją: Civis vilnensis sum. Tai reiškia: Vilniaus pilietis esu. Ruszczyco pilietiškumas pasireiškė kaip siekis „kelti ir gražinti miestą“ ir geriausiai atsiskleidė realizuojant įvairius sumanymus: piešiant ar tapant miestą, kuriant knygų viršelius, dekoruojant spektaklius, rūpinantis paveldu, organizuojant renginius ar tiesiog kalbant ir rašant apie Vilnių – jo grožį, savitumą ir istoriją.