7 Pratarmė / Foreword
13 SPAUSDINTOS KNYGOS TRADICIJA IR KNYGŲ RINKINIAI
THE PRINTED BOOK TRADITION AND BOOK SETS
14 Sondra Rankelienė
DOI: https://doi.org/10.37522/aaav.101.2021.64
Viršelių puošybos, inicialų, protoekslibrisų ir grafičių kaita XV–XX a. Vilniaus universiteto bibliotekos inkunabuluose
The Development of the Cover Decorations, Initials, Proto-exlibris and Graffitis in the Incunables of Vilnius University Library Throughout the 15-20th Centuries
69 Bartłomiej Czarski
DOI: https://doi.org/10.37522/aaav.101.2021.65
The Poetic Design of the First Cracovian Prints
Poetinis antraštinių puslapių apipavidalinimas pirmuosiuose Krokuvos spaudiniuose
98 Joanna Sikorska
DOI: https://doi.org/10.37522/aaav.101.2021.66
The Book as an Editorial Dilemma. The Cracovian Publishers and their Aesthetic Perspectives
Knyga kaip redaktorinė dilema. Krokuvos Renesanso laikų leidėjai ir jų estetinės perspektyvos
111 Ina Kažuro
DOI: https://doi.org/10.37522/aaav.101.2021.67
Apšvieta ir knygos kultūra: XVIII a. antros pusės Vilniaus pasaulietinių leidinių iliustracijos ir jų šaltiniai
Enlightenment and Book Culture: Illustrations in the Secular Books Published in Vilnius during the Second Half of the 18th Century
147 Agnė Zemkajutė
DOI: https://doi.org/10.37522/aaav.101.2021.68
Šilku pasidabinusios: audinio panaudojimas senųjų Lietuvos mokslų akademijos Vrublevskių bibliotekos knygų įrišuose
Adorned in Silk: The Use of Fabric in the Bindings of the Old Books Stored in Wroblewski Library at the Lithuanian Academy of Sciences
175 KNYGA KAIP AMATO RAIŠKA IR EKSPERIMENTŲ LAUKAS
BOOK AS A CRAFT AND THE FIELD FOR EXPERIMENTATION
176 Kristiāna Ābele
DOI: https://doi.org/10.37522/aaav.101.2021.69
Joining Forces for the Art of the Homeland: The Jahrbuch für bildende Kunst in den Ostseeprovinzen (1907–1913) from the Perspectives of Artistic Collaboration, Visual Documentation, Design and Typography
Gimtinės meno vardan: Baltijos provincijų meno metraštis (Jahrbuch für bildende Kunst in den Ostseeprovinzen, 1907–1913) meninio bendradarbiavimo, vizualinės dokumentacijos, dizaino ir tipografijos aspektais
222 Rūta Taukinaitytė-Narbutienė
DOI: https://doi.org/10.37522/aaav.101.2021.70
Knygrišyklos tarpukario Kaune: procesai ir įtakos
Bookbinding in the Interwar Kaunas: Processes and Influences
253 Viola Hildebrand-Schat
DOI: https://doi.org/10.37522/aaav.101.2021.71
Spatiotemporal Concepts in Book Art
Erdvėlaikio samprata knygos mene
277 Emiliano Ranocchi
DOI: https://doi.org/10.37522/aaav.101.2021.72
Liberature or Literature in the Electrical Age
Liberatūra arba literatūra elektros amžiuje
299 KNYGOS DAILININKAS IR MENININKO KNYGA
BOOK ARTISTS AND THE ARTISTS‘ BOOKS
300 Gabriele Wix
DOI: https://doi.org/10.37522/aaav.101.2021.73
Dip Your Finger into the Book about Max Ernst’s Books
Kyštelk pirštą į knygą apie Maxo Ernsto knygas
318 Karolina Jakaitė
DOI: https://doi.org/10.37522/aaav.101.2021.74
Antanas Kazakauskas – koliažinių kompozicijų ir dizaineriškų XX a. 7–8 deš. knygų rūbų kūrėjas
Antanas Kazakauskas, the Maker of Collages and Creative Book ‘Clothing’ in the 1960s-70s
359 Danutė Zovienė
DOI: https://doi.org/10.37522/aaav.101.2021.75
Eugenijus Karpavičius: mažiau yra daugiau
Eugenijus Karpavičius: Less Is More
394 Rasa Janulevičiūtė
DOI: https://doi.org/10.37522/aaav.101.2021.76
Kęstučio Vasiliūno ir Robertos Vaigeltaitės-V. dailininko knygų sluoksniai
The Artist’s Books by Kęstutis Vasiliūnas and Roberta Vaigeltaitė-V.
424 Agnė Narušytė
DOI: https://doi.org/10.37522/aaav.101.2021.77
Non-Routine Aesthetics: A Phenomenological Reading of NoRoutine Books
Nerutininė fotografijos knygos estetika: fenomenologinis NoRoutine knygų skaitymas
469 ALBUMAS
ALBUM
470 Gytis Skudžinskas
Book as a Pocket-size Gallery and a Continuation of the Work of Art
Knyga kaip kišenėje telpanti galerija ir meno kūrinio tęsinys
481 INTERVIU INTERVIEW
DOI: https://doi.org/10.37522/aaav.101.2021.78
482 Jolita Liškevičienė kalbina Agnę Dautartaitę-Krutulę Ar reikia būti knygos dailininku?
Does a Book Artist Need to Be Visible?
507 Apie autorius / About the authors