PRATARMĖ / 7
FOREWORD / 11
Kristina Jokubavičienė
ANNA IR MARGARETHE SINNHUBER – „BOBOS TAPYTOJOS“? / 15
Anna and Margarethe Sinnhuber – Painter-Broads? / 28
Vaida Ragėnaitė
PILIETINIO PASIPRIEŠINIMO MOTYVAI KANUTO RUSECKO KŪRYBOJE / 29
Motives of Civil Disobedience in Kanutas Ruseckas‘ works / 45
Jolita Sarcevičienė
BŪTI EUROPOJE: T. K. RADVILAITĖS-MORAVSKOS 1773–1774 M. KELIONIŲ
PĖDSAKAIS / 47
Being in Europe: Following the Traces of T. K. Radvilaitė-Moravska’s
Trips in 1773–1774 / 66
Viktorija Bruneizerytė
MOTERIS TEATRE: TEATRO FOTOGRAFIJA TARPUKARIO KAUNE / 99
Theatre Photography of Interwar Kaunas / 113
Monika Krikštopaitytė
MARIJA RAČKAUSKAITĖ-CVIRKIENĖ: IEŠKANT SAVO KAMBARIO / 115
Marija Račkauskaitė-Cvirkienė: in Search for a Room of One’s Own / 130
Živilė Meškauskaitė
TOUCHING ABSENCE – VIRGIN MARY PENDANTS AS BODILY IMAGES / 131
Jaudinantis stygius: Mergelės Marijos pakabučiai kaip kūno įvaizdžiai / 139
Raimonda Bitinaitė-Širvinskienė
JANINOS MALINAUSKAITĖS (NE)MOTERIŠKA SCENOGRAFIJA / 141
(Un)womanly Set Design by Janina Malinauskaitė / 157
Loreta Mačianskaitė
UŽKARIAUTA MOTERIS: KARO METŲ SEKSUALINĖS PRIEVARTOS TEMA LIETUVIŲ LITERATŪROJE / 185
The Woman Defeated: Theme of Sexual Violence of Wartime / 201
Jurgita Katkuvienė
„KĄ MANO KŪNAS ŽINO APIE FOTOGRAFIJĄ?“ / 203
“What does my Body know about Photography?” / 213
Ieva Baublytė
TAPYBOS METAMORFOZĖS EGLĖS RIDIKAITĖS KŪRYBOJE / 215
The Metamorphosis of Eglė Ridikaitė Creations / 237