FOREWORD by Renata Šukaitytė / 7
I. NEW NARRATIVES AND AESTHETICS /
NAUJI NARATYVAI IR ESTETIKA / 10
Irina Novikova
SPACES OF INTERTEXTUALITY AND AESTHETIC OF SLOW IN THE FILMS BY ŠARŪNAS BARTAS THREE DAYS, CORRIDOR / 11
Intertekstualumo erdvės ir nejudumo estetika Šarūno Barto filmuose „Trys dienos“, „Koridorius“ (Santrauka) / 18
Renata Šukaitytė
THE QUEST FOR LOST MEMORIES, HIDDEN FEELINGS AND DESIRES: THE DOCU-INQUIRIES OF AUDRIUS STONYS / 19
Prarastų prisiminimų, slaptų jausmų ir troškimų paieškos dokumentiniuose Audriaus Stonio tyrimuose (Santrauka) / 32
Maruta Zane Vītols
ALTERNATIVE SPACES, ALTERNATIVE VOICES: THE ART OF LAILA PAKALNIŅA / 33
Alternatyvios erdvės ir alternatyvūs balsai Lailos Pakalniņos kūryboje (Santrauka) / 39
II. SHIFTING IDENTITIES /
KINTANTYS TAPATUMAI / 40
Audronė Žukauskaitė
POLITICAL IMAGERY AND GENDER IN CONTEMPORARY LITHUANIAN CINEMA / 41
Politinė vaizduotė ir lyčių vaidmenys šiuolaikiniame Lietuvos kine (Santrauka) / 51
Ewa Mazierska
ANTI-MELODRAMA ESTONIAN STYLE / 53
Anti-melodrama estų stiliumi (Santrauka) / 63
Eva Näripea
FROM NATION-SCAPE TO NATION-STATE: RECONFIGURING FILMIC SPACE IN POST-SOVIET ESTONIAN CINEMA / 65
Nuo „tautos-erdvės“ iki „tautos-valstybės“: kinematografinės erdvės rekonstravimas posovietiniame Estijos kine (Santrauka) / 75
Marija Weste
TAKING A WALK IN THE SOVIET PAST. AN ANALYSIS OF REPRESENTATIONS OF THE SOVIET PAST IN THE FILMS THE LIVES OF OTHERS AND THE SHOE / 77
Ekskursai į sovietinę praeitį. Sovietinės praeities vaizdavimo filmuose „Kitų gyvenimai“ ir „Batas“ analizė (Santrauka) / 93
CONTRIBUTORS / AUTORIAI / 94