Rasius Makselis
KŪRYBINĖS INDUSTRIJOS IR TARPSEKTORINĖ INOVACIJŲ SĄVEIKA / 7
Creative Industries and Cross-Inovation (Summary) / 30
Rasa Bartkutė
SOCIALINIO KAPITALO IR KULTŪROS BEI KŪRYBINIŲ INDUSTRIJŲ TARPUSAVIO SĄVEIKOS PAIEŠKOS / 31
Seeking for Link between Social Capital and Cultural and Creative Industries (Summary) / 42
Saulius Jurgelėnas
VIZUALINIŲ TYRIMŲ METODŲ TAIKYMAS KULTŪROS IR KŪRYBINIŲ INDUSTRIJŲ PAŽINIMUI / 45
Visual Research Methods for Better Understanding Cultural and Creative Industries (Summary) / 56
Deividas Juozulynas
VERTĖS KŪRIMAS PASLAUGŲ DIZAINO METODAIS / 59
Value Creation by the Methods of Service Design (Summary) / 71
Skaidra Trilupaitytė
KIEKVIENAS YRA MENININKAS? KRITINĖS PASTABOS APIE POSTMODERNIĄJĄ KŪRYBIŠKUMO SAMPRATĄ / 73
Everyone is an Artist? Critical Notes on Postmodern Concept of Creativity (Summary) / 87
Elona Lubytė
VISUOTINĖ PADĖTIES NUSTATYMO SISTEMA MENININKUI / 89
Global Positioning System for the Artist (Summary) / 116
Irena Alperytė
PASIKLYDĘ VERTI(NI)ME / 117
Lost in Evaluation (Summary) / 140
Vaida Ščiglienė
KULTŪRINIO TURIZMO SRITYS IR JŲ YPATUMAI: KŪRYBINGOS VEIKLOS MODELIAI / 141
Areas of Cultural Tourism ond their Peculiarities: Models of Creative Activity (Summary) / 157
Katarzyna Plebańczyk
THE IDEA OF CULTURE OBSERVATORIES – OVERVIEW / 169
Kultūros observatorijų idėja – apžvalga (Santrauka) / 179