PRATARMĖ / 7
FOREWORD / 11
Milda Laužikaitė, Arminas Varanauskas
KURIANČIŲ PRAKTIKŲ TRANSFORMACINIS POTENCIALAS MOKYKLOSE: „KŪRYBINIŲ PARTNERYSČIŲ“ ATVEJO STUDIJA / 53
Creative Practitioners’ Transformative Potential in Schools: A Case Study of Creative Partnerships (Summary) / 67
Vytautas Michelkevičius
CONCEPTION OF ARTISTIC RESEARCH IN EDUCATION: HOW DO THEY (ARTISTS) KNOW BETTER AND DEEPER? / 83
Meninio tyrimo samprata edukacijoje: kaip ir kada jų (menininkų) žinojimas yra geresnis ir gilesnis? (Santrauka) / 103
Aija Freimane
DESIGN FOOTPRINTS FOR MINING THE FUTURE / 105
Dizaino pėdsakai ruošiant dirvą ateičiai (Santrauka) / 116
MENININKAI APIE SAVO PRAKTIKAS
ARTISTS ON THEIR PRACTICES
Jovita Varkulevičienė
KOMUNIKUOTI MENU: ASMENINĖ PATIRTIS SPECIALIOJO UGDYMO MOKYKLOJE / 155
Communication through Art – Personal Experience in a Special Education School (Summary) / 164
RECENZIJA / Review
Aldis Gedutis
BLURRING THE BOUNDARIES: THE CASE FOR ARTISTIC RESEARCH / 177