7 Pratarmė / Foreword
(NE)PATIKIMI DOKUMENTAI
(UN)RELIABLE DOCUMENTS
26 Jolita Mulevičiūtė
DOI: https://doi.org/10.37522/aaav.99.2020.2
Stebėti ir užkardyti. Fotografija Rusijos imperijos teisėsaugoje: lietuviškieji kontekstai
To Surveil and to Prevent. Photography in the Judicial System of the Russian Empire: The Lithuanian Contexts
59 Šarūnė Sederevičiūtė
DOI: https://doi.org/10.37522/aaav.99.2020.4
Fotografinės Holokausto reprezentacijos Lietuvos istoriografijoje: bendra charakteristika ir probleminiai aspektai
Photographic Representations of the Holocaust in Lithuanian Historiography: General Features and Problematic Aspects
99 Paulius Petraitis
DOI: https://doi.org/10.37522/aaav.99.2020.16
Performing Togetherness: Tourist-Like Photography from Abu Ghraib
Performatyvus bendrumas: turistinio pobūdžio fotografijos iš Abu Graibo
126 Jogintė Bučinskaitė
DOI: https://doi.org/10.37522/aaav.99.2020.10
Parodų fotodokumentacijos ir kintantis jų vaidmuo
The Phenomenon and Changing Role of Installation Views
FOTOGRAFIJOS IR MENO HIBRIDAI
THE HYBRIDS OF PHOTOGRAPHY AND ART
158 Jurijus Dobriakovas
DOI: https://doi.org/10.37522/aaav.99.2020.8
Postfotografija: Lietuvos fotografijos evoliucijos akligatvis ar tarpinė grandis?
Postphotography: A Dead-End or an Intermediate Stage in the Evolution of Lithuanian Photography?
185 Tomas Pabedinskas
DOI: https://doi.org/10.37522/aaav.99.2020.17
Šventės atvaizdai humanistinėje ir šiuolaikinėje Lietuvos fotografijoje
The Images of Feasts in Lithuanian Humanist and Contemporary Photography
206 Marius Armonas
DOI: https://doi.org/10.37522/aaav.99.2020.18
Performatyvūs veikėjų tinklai Gintauto Trimako kūriniuose
Performative Networks of Actors in the Works of Gintautas Trimakas
224 Erika Grigoravičienė
DOI: https://doi.org/10.37522/aaav.99.2020.11
Intermedialumas ir bioįvairovė XX a. 9–10-ojo dešimtmečio Lietuvos dailėje, arba Dviejų kengūrų pasakojimas
Intermediality and Biodiversity in Lithuanian Art of the 1980s and 1990s, or A Tale of Two Kangaroos
BADAUJANTIS ŽVILGSNIS, SUSTINGDYTOS BANGOS IR ŠALIŠKI AVATARAI (menininkų tyrimai)
A HUNGRY LOOK, FROZEN WAVES AND BIASED AVATARS (artistic research)
264 Saulius Leonavičius
DOI: https://doi.org/10.37522/aaav.99.2020.15
Žiūrimas žiūri žiūrintįjį
The Viewed Is Viewing the Viewer
281 Viktorija Damerell
DOI: https://doi.org/10.37522/aaav.99.2020.19
Tikrovės mirgėjimas ir prasmės distiliacija. Autentiškos būties postmodernybėje strategijos
The Flickering of Reality and the Distillation of Meaning. The Strategies of Authentic Existence in Postmodernity
309 Ignas Pavliukevičius
DOI: https://doi.org/10.37522/aaav.99.2020.20
Imersyvių technologijų šališkumas ir jų svarba kuriant socialinę lytį
Biased Immersive Technologies and Their Role in Forming Gender Identity
RECENZIJA / REVIEW
342 Adam Mazur
DOI: https://doi.org/10.37522/aaav.99.2020.21
Brief Glimpses of Beauty. Thinking about the History of Lithuanian Photography
Trumpi grožio blyksniai. Apmąstant Lietuvos fotografijos istoriją